KOKS MAN TOBULAS YRA PESTO PADAŽAS

Jo, man jis tikrai tobulas, aš jį galiu valgyt su pasta (makaronais, tik aišku gerais Itališkais, o ne ale belekokiais, o geriausia tai su glitimo neturinčiais (ryžių, kukurūzų, grikių ir tt.)), su skrudinta duona, su keptom daržovėm, žinoma, su žuvimi ir taip toliau. Tiesa, išmetu vieną, kogero labai svarbų ingridientą, bet man taip skaniau, o dėl skonio nesigynčijama juk:) Česnakas OUT..

Mano naminis pesto padažas net nelyginamas su parduotuviniu, uždarytu į stiklainiuką! Jei netikit, patys pabandykit.

O reikia tiek nedaug:

bazilikai, geros dvi saujos, nemažai taip (švieži lapeliai, be jokių karčių kotelių! čia jau virtuvės šefas man taip patarė ir aš dalinuosi su Jumis)

alyvuogių aliejus,1 dl, geras, ypač tyras, tikras, nes čia jis vaidina vieną pagrindinių vaidmenų ir skūpus visada moka du kartus!

-kedrinės pinijos (kedro riešutukai), jų reikia 2 v. š. plius minus (taip taip, jie brangūs, sunkiai išauginami, sveiki ir tt. jei neturit ar nežadat mokėti tiek daug už tokius kelis riešutėlius imkit graikinius riešutus)

parmezanas, 1,5 dl plius minus, irgi tikras, joks ne ementalis ar šiaip sudžiuvęs sūris besimėtantis šaldytuve

druska

pipirai, šviežiai malti

Viskas, kaip jau ir sakiau aš nededu česnako, o Jūs kaip norit. Gaminimo irgi ne marios.

Pakepinam pinijas sausoje keptuvėje. Nuskainom bazilikų lapelius ir naudojam tik juos, nes pasirodo koteliai yra labai kartūs ir galit sugadinti visą šedevrą. Supilam aliejų ir dedam baziliko lapelius į blenderio ar šiaip smulkintuvo indą, beriam druskytės ir pipiriuko. Blendinam/smulkinam. Gražu, ką? Žalia žalia.. Dabar primetam tarkuoto (tikrai ne su burokine tarka, o smulkiai tarkuoto) sūrio ir riešutukų. Ir čia jauskonio reikalas ar dar pasmulkinam ar paliekam taip.

Paragaujam!

Pilam į indelį ir laikom šaldytuve savaitę laisvai, bet tiek neišstovės, nes toks gėris veržte veršis į Jūsų lekštes. Gal kiek ir nuodemingai riebu, bet čia juk gerieji riebalai.

SKANAUS!

  

xoxo,

MinykaDo

Leave a Reply

